Saturday, December 20, 2008

Sudah Tukar Kaa?


Judul entri ni Pak Yob pinjam dari tagline si Ravi (Pi Mai Pi Mai Tang Tu)...tapi ia signifikan pada sebuah hotel di Seremban, rasanya setiap tahun nama hotel ni berubah. Sejak Pak Yob bekerja di UKM ni..rasanya dah tiga kali ia bertukar nama.

Hotel yang dulunya dibawah jenama rangkaian Hilton, pernah dijenamakan dengan Royale Adelphi...dan kini ia dikenali dengan The Royale Bintang.




5 comments:

payarumput21 said...

Salam..

Belum pun mesra nama dulu dah.. Tukar lagi??? hehehehe.. kali kedua tukar tu pun namanyer still tak boleh disebut.. payah pada lidah saya.. (lidah orang kampung..)

Harap2.. service pun di upgrade lebih.. jangan nama je indah.. service tah apa2..

Pak Yob said...

upgrade? ada la perasan cornice kat bilik tu cam baru je.

sarahjiha said...

Tu dia setaraf dengan pasaraya Warta... kan sekarang dah jadi Bintang... "tapi standard I sogo...tak kuasa..." larrrrrii

McBudu said...

La ni identiti kita pun boleh tukar! dengan syarat jadi saksi kes jenayah...

Pak Yob said...

sarajiha: woit..jangan larii..jangan lari..

mcbudu: bukan takat tukar identiti..jadi invincible man pun boleh...