Wednesday, August 22, 2007

Bila Pak Yob Terkenang Vol.1.

Ali Setan
lagu ini mengingatkan aku kembali pada zaman "Campus Life". korang rasa tak apa yang aku rasa?



Bukit Kepong
Filem ini sentiasa membuatkan air mataku bergenang, rasa benci pada Chin Peng dan angkatannya pasti meluap. Part polis-polis perkenalkan diri pada Sarjen Jamil adalah segmen kegemaran aku, part itu yang buat aku rasa nak jadi polis.Alfatihah buat wira-wira negara yang terkorban dalam tragedi "Bukit Kepong". buat Tan Sri Jins Shamsudin, bila lagi filem Pasir Salak nak keluar?



Darah Satria
Satu lagi filem tentang keperwiraan wira negara, filem ini juga membangkitkan semangat cintakan negara dalam diri aku.



Prebet Lapok
Filem ini juga merangsang rasa cintakan negara, tapi dalam genre yang berbeza.



Sikit Punya Gila
Filem ini mengembalikan zaman kegemilangan Bas Mini serta Konduktor Bas yang hampir pupus.

3 comments:

McBudu said...

Terkenang kisah lama pak Yob? Girlfriend lama tak teringat sekali ke?.... cari nahas tu...:-))

Harith Faruqi Sidek said...

jangan...gambor girlfriend takde dalam youtube..kalau tak dah load dah...

Anonymous said...

u under Combrade monitoring..dia kata jgn buat lecey mcm nie..kalu nk kata kt bro chin peng kena mintak pelepas dia dulu

-Darlin u punya brother in law belah Abdullah CD