Monday, December 19, 2005

Syukur...Alhamdulillah....



aku baru terima tiga pucuk surat dari pihak pengurusan. Alhamdulillah...penghargaan yang bakal aku terima ni akan aku jadikan pendorong untuk terus memberikan perkhidmatan yang terbaik....semoga hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok akan lebih baik dari hari ini.. kepada semua pihak yang terbabit dalam penghargaan ini diucapkan setinggi terima kasih. Terima kasih juga kepada semua kakitangan sokongan yang banyak memberi kerjasama dan bantuan....


4 comments:

indica said...

syukur......
hari tu org umah ko dapat, kali ni hatrick sampai 3 ko sapu...
jangan lupa belanja ye...he he

sarahjiha said...

Wah rith caya lah..bila hari anugerah ni..dengar kata ada rombakan kabinet jan ni..betul ke???

Pak Yob said...

22 aribulan ni...bab rombakan tu ntah berapa kali rombak ntah..tsunami pun sekali je...selagi tak masuk januari 2006, macam2 boleh jadi....ntah-ntah madam sarahjiha pas ni kena p HUKM lak....jeng..jeng..jeng..amacam UK? mercedes dah tempah blom? tolong tengok2kan kot ada ferrari second-hand ke...he..he..

sarahjiha said...

Apa la Mr Mangga buat tak kenailak..Awat hukm..orang PTSL dah tak suka kat teman ke..bebenor dema ni baru tinggal sat dah berubah hati..Ferrari second hand kat e-bay banyak....