Thursday, October 13, 2005

Semalam di Alamanda.....


Semalam aku terpaksa "tuang" solat terawikh...bukan apa, susu anak abih..so aku p la beli kat Alamanda....p la shopping kat Carrefour sana, sambil intai2 peti ais ngan mesin basuh (maklumla nak masuk rumah baru...he..he..)...kebetulan kat situ ada plak diorang wat Best Buy...CD lagu RM5...aku belek2 jumpa CD "William Hung"...dah alang2 RM5, aku pun angkut la CD tu...on the way balik tu aku pasang dalam kereta....i tell u what...memang kelakau giler......memang terhibur...CD tu ada 14 trek...tapi selang beberapa lagu ada what he called Inspirational Thoughts about Passion, Perseverance and to be your self....memang mamat ni nyanyi dengan penuh confident and he do it his way....aku paling suka bila dia nyanyi lagu favourite aku " I believe I can Fly ", "Hotel California", "Can You Feel The Love Tonight" and "Y.M.C.A".....walaupun sumbang mambang aje ..memang betul2 best buy la CD ni.siap dapat DVD video lagi....so pada aku, kalau korang dapat nyanyi lebih baik dari si William ni memang u all can make albums there la..(wanna give a try Mr. Mangga? do your very own version of "Pamit" song)..peh tu aku sambar 3 lagi vcd cite melayu klasik....Setinggan (cite hantu jepun..masa aku kecik2 cite ni la yang paling seram penah aku tengok selain cite "Anita Dunia Ajaib"..sampai sejuk kaki2...), Si Luncai ( ni cite lawak ...badul, ayappan, mamhmud jun..aku memang peminat diorang ni..) Dr. Rushdi ( ni aku beli pasal aku kumpul cite P.Ramlee...cite ni blom ada dalam koleksi lagi so aku beli laa..)...hari ni aku cadang nak bukak posa kat McDonald la...satu kapla RM18...kira ok la tu..saja carik kelainan....

2 comments:

indica said...

Ko ni mentang-mentang minat william hung...kawan-kawan pun orang puteh, siap letak gambo lagi kat ateh tu...

Anonymous said...

Rith,
Alag-alang kau dah gie alamanda tu tolong tengok-tengok kan rumah kak mazni sekali yee..selamat berposa..