Saturday, February 17, 2007

second comeback

sekali lagi aku cuba buat "comeback" setelah comebanck yang sebelum ini nampaknya gagal....orang putih cakap "hot-hot chicken shit"...hopefully kali ni aku akan berjaya meng"istiqamahkan"kehadiran aku dalam blog ni..itupun jika ada kelapangan la....lebih indah lagi kalau "comeback" aku ni disertai oleh teman-teman blogger seperti encik mangga dan encik budu....i'm back 4 good (hopefully laa...)...

3 comments:

McBudu said...

2007 is a slow starter, I guess, but I'll be there for you bro, that I can promise! Selamat maju jaya. Anak Banjar suka menyakat, Anak Jawa bermain golok, Ada masa kita tak sempat, Bila lapang kita membelog.(Macam sumbang je pantun aku nih)

clarias said...

he..he...Anak itik minum menyudu,
Anak ulor makan katak,Kalau hang dah macam tu, aku pun sama la jugak...

indica said...

welcome back and TAHNIAH atas kehadiran orang baru...best hang, cuti pun dpt noo..

Pergi kelate terpergi ke golok
anak mami makan tairu
Bukan susah nak memblog
Antara rajin dan maleh je tu...

(macam tak kelas je pantun aku ni..)